مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 04:452021-12-15سياسي

گفت وشنود کیهان | جیب خودمه!


مدعیان اصلاحات بدجوری از لایحه بودجه 1401 عصبانی شده اند و در اقدامی هماهنگ با رسانه های بیرونی علیه آن دست به تحریف و دروغگویی زده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، گفت وشنود چهارشنبه 24 آذر روزنامه کیهان را در ادامه می خوانید: گفت: مدعیان اصلاحات بدجوری از لایحه بودجه 1401 عصبانی شده اند و در اقدامی هماهنگ با رسانه های بیرونی علیه آن دست به تحریف و دروغگویی زده اند.

گفتم: کدامیک از مواضع و عملکرد آنها با دشمنان تابلودار کشور همراه نبوده است که این یکی باشد؟! گفت: مثلاً می گویند در بودجه 1401 وام ازدواج حذف شده! در صورتی که وام ازدواج اضافه هم شده است.

یا می نویسند عوارض خروج 14 برابر شده و این هم یک دروغ شاخدار است! یا می نویسند بودجه نهاد ریاست جمهوری 3 برابر شده! و حال آنکه اولاً بودجه چند مرکز دیگر هم در بودجه نهاد ریاست جمهوری محاسبه شده و ثانیاً این نهاد در دولت قبل فعالیتی نداشت و لی در دولت کنونی سفرهای استانی و ده ها فعالیت دیگر را برعهده دارد.

در دولت قبل می گفتند یک بشکه نفت هم نمی توانیم بفروشیم ولی سهم نفت در بودجه را 2 میلیون و 300 هزار بشکه نوشته بودند! و.

گفتم: حق دارند! چون بودجه 1401 علاوه بر آنکه بی عرضگی آنها را در تدوین بودجه نشان می دهد، دست آنان در حیف و میل بیت المال را هم رو می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وشنود کیهان | جیب خودمه!

گفت وشنود کیهان | جیب خودمه!